یـــــــاس
وبـــــلاگ طرفــــداران یــــاس

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 59977
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Click Me Text Click Me Text

سلام دوستان

توی شبکه اجتماعی شهروند یه گروه درست کردم به اسم

 " گروه هواداران یاس "

برای دیدن گروه روی اسم گروه کلیک کنید.

* برای عضویت در گروه باید عضو شبکه اجتماعی شهروند باشید *


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:گروه هواداران یاس,شبکه اجتماعی شهروند,هواداران یاس,یاس,یاس,20,منصور,منصور0251,0251, توسط مــنــصـــور 0251

YAS has been interviewed by and his music featured in variety of TV programs, Radio, Print newspapers and magazines, online sites and blogs worldwide. To name a few:

CNN Television (Domestic and International)
National Geographic Magazine (IRAN Cover issue - August 2008)
The Wall Street Journal
BBC Persian
TIME Magazine
The Huffington Post (WORLD NEWS - Feature Section)
Guardian UK
Time Out Magazine
ELAN Magazine (Featured Artist)
Mid-East Tunes
RadioJavan.com
Radio Zamaneh
Radio KIRN 670 AM
Radio Stockholm
Radio Farda
Radio Rock (Italy)
Radio ZirZamin
Bebin TV
Bia2.com
ZIG ZAG Radio (BBC)
Persian Mirror online magazine
RapFA.com
Ganja 2 Music.com
Iranian music channels (i.e., Tapesh Ent., Persian Music Channel (PMC)
Iranian.com
Rap98.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط مــنــصـــور 0251

   قدیمی ترین آهنگ یاس آهنگ "بم" است.

   زیباترین آهنگ احساسی یاس طبق نظر سنجی آهنگ "نیستی" است.

   پرطرافدارترین رپپر ایران طبق نظرسنجی "یاس" است.

   تنهاترین نماینده رپ فارسی "یاس" است.

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:ترین های یاس,یاس,رپ فارسی,نماینده ی رپ فارسی,منصور0251, توسط مــنــصـــور 0251

 

 داشتم به اخبار شبانگاهی گوش میدادم که با شنیدنه اهنگ یاس که با 2pac خونده تعجب کردم.

این اهنگ رو حین گزارش پخش کردن.اونوقت خودشون به یاس لقب غیر مجاز میدن         


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:یاس,اخبار شبانگاهی,پخش اهنگ یاس در اخبار شبانگاهی, توسط مــنــصـــور 0251

لطفا در نظرسنجی شرکت کنید.

نظر و پیشنهاد هم یادتون نره.

ممنون


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 آذر 1386برچسب:, توسط مــنــصـــور 0251

ترانه های یاس از آب های بین المللی نیز گذشت و هم اکنون به عنوان یکی از حنجره های نسل جدید چه در ایران و چه در خارج از ایران شده است. وی با شرکت در تورهای مختلف دانشجویی عازم آمریکا شد و به مبدل هنرمندی شد که موسیقی رپ فارسی را توسعه داده است. او کنسرت هایی در شهرهای مختلف آمریکا همانند لس آنجلس ، واشینگتن ، لاس وگاس ، نیویورک ، دیترویت و شیکاگو برگزار نموده است و همچنین به عنوان نماینده ای از موسیقی رپ فارسی تجربه اجرا و شرکت در نشست های موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در بسیاری از دانشگاه های بزرگ آمریکا از جمله دانشگاه میشیگان و دانشگاه نیویورک را داشته است. همچنین از یاس جهت شرکت در کنفرانسی تحت عنوان «جامعه آسیا» دعوت شد و وی چند ترانه را در این کنفرانس که در منهتن در جریان بود، اجرا نمود. او همچنین اجراهایی در دبی و لندن داشته است.

یاس همچنین در اردیبهشت ۱۳۸۷ از سخنرانان و مهمانان همایش ملی آسیب شناسی در دانشگاه شیراز بود. در این همایش صحبت های نا خوشایندی در رابطه با رپ فارسی گفته شد و در قسمت هایی از همایش توهین هایی به یاس و کل خوانندگان رپ فارسی شد. دکتر جهانگیری و رئیس همایش ملی آسیب شناسی مطالب بسیار تند و زننده را مطرح ساختند و با رفتاری عجیب به نوعی فضا را برای سخنران و مهمان همایش که یاس باشد، مبدل به میز محاکمه کردند. با همهٔ تفاسیر در انتهای این همایش یاس با صحبت های خود و به همراهی دانشجویان ثابت کرد که «رپ فارسی نه تنها یکی از آسیب های اجتماعی نیست بلکه با کمی دقت و بلند نظری می تواند به عنوان یه سبک از موسیقی در ایران بسیار مفید باشد.»


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط مــنــصـــور 0251

یاسر بختیاری ملقب به یاس که یکی از مشهورترین و محبوب ترین رپرهای ایرانیست به عنوان نماینده ای از رپرها در فیلم مستند «Rock On» حاضر شد. این فیلم مستند که به صورت تخصصی به موسیقی راک می پردازد، به تهیه کنندگی شهیار کبیری (کارگردان فیلم کافه قبر با بازی عبدی بهروانفر) ساخته شده است.
امیر مطلبی، مجری طرح و دستیار اول کارگردان این مستند در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «از آنجایی که موسیقی رپ و راک تم و محتوای تقریبا مشابه به هم دارند، تصمیم گرفتیم با یاس که یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین رپرهای ایرانیست، با او از نقطه اشتراک های سبک موسیقی راک و رپ صحبت کنیم.» وی ضمن اشاره به این مطلب که تمامی اشخاصی که جهت مصاحبه در این فیلم از آنها دعوت بعمل آمده، به صورت حساب شده ای انتخاب شده اند افزود: «پس از تماشای این فیلم متوجه دلیل حضور یاس در بین جمع کثیر راکرهای ایرانی خواهید شد. بی شک یاس با حضور در مجامع بین المللی و دانشگاه های معتبر آمریکا محبوب ترین و مشهور ترین رپر ایرانیست که جایگاه مناسبی را در سطح جهانی برای رپ فارسی بوجود آورده است.
شهیار کبیری کارگردان Rock On نیز در گفتگو با سایت موسیقی ایرانیان دلیل حضور یاس در این فیلم را اینگونه شرح می دهد: «یکسری از مباحث مطرح شده در کار، به قیاس بین موسیقی رپ و راک می پردازد و نیز عده ای از هنرمندان حاضر در فیلم در صحبت هایشان مثال هایی از این قبیل که رپر ها در نشاندن کلام بر روی موسیقی موفق تر از راکرها نشان داده اند و … استفاده می کنند. لذا از یاسر (یاس) عزیز دعوت کردیم تا به عنوان نماینده رپ فارسی در فیلم ما حضور داشته باشد و ضمن پاسخگویی به آن دسته از مسائل مطرح شده، از تجربیات و صحبت های ارزشمندش نیز در خلال فیلم استفاده کنیم.

 

                                                فقط یاس


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط مــنــصـــور 0251
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :